Žáci 2. C strávili první týden v březnu ve „Veverčí škole“. V tomto týdnu probíhalo vyučování netradičním způsobem. Žáci si již 14 dní předem sháněli obrázky, básničky, knížky a povídání o veverce. V pondělí ráno jsme se sešli ve třídě. Žáci doslali oříšky, které měli celý týden nosit s sebou. Každý den jsme rozlouskli jeden oříšek a plnili úkoly, které v něm byly ukryté. O veverce jsme si vyprávěli, pokusili jsme se jí namalovat. V hodině anglického jazyka jsme popisovali části jejího těla. Na pokračování jsme si četli knížku o veverce Zrzečce. Počítali jsme slovní úlohy o veverkách, rozdělovali jsme oříšky. Žáci prezentovali to, co si doma připravili – obrázky, knížky, někteří přednesli básničku. V tělocvičně jsme zdolávali veverčí překážkovou dráhu. Jeden den jsme se vydali do Konopiště, abychom viděli veverku v jejím přirozeném prostředí. Zpočátku to vypadalo, že veverky z parku zmizely, ale nakonec se nám podařilo pozorovat 3 veverky. Viděli jsme jak rychle a hbitě dovedou šplhat po stromech a jak jsou obratné při skákání po větvích. Ve skupinách jsme luštili křížovku, jak jinak než o veverce a ze suché trávy, listí, mechu a větviček jsme postavili několik veverčích hnízd. Týden ve „Veverčí škole“ rychle utekl a ten, kdo celý týden opatroval svůj oříšek, dostal od paní učitelky zdravou veverčí svačinu.
Mgr. Dana Hanušová, Ing. Šárka Klimešová