Dnes je mým potěšením udělat recenzi na moji oblíbenou herní sérii Far cry.
Na první pohled by se mohlo zdát, že se Far Cry 6 od předchozích dílů nijak neliší, není se ale čemu divit. Hra je tak gigantická, detailní a plná nejrůznějších činností, že množství menších či větších novinek zkrátka zapadne. Ostatně kdo hrál v poslední době nějakou open world hru od Ubisoftu, jistě mě pochopí. Zmíněné novinky bych rozdělil na dvě části, přičemž tu první jsem už představil. Často i již známé aktivity z předchozích dílů nyní lépe navazují na hratelnost i příběh, takže vše působí přirozeněji.
Lví podíl na skvělém dojmu z hlavního města i celého ostrova má také grafické zpracování, které mě příjemně překvapilo. Jako by snad skutečnost, že Far Cry 6 vychází i na předchozí generaci konzolí, autory nijak nelimitovala. Zlepšení oproti Far Cry 5 není jen v kvalitě samotných textur, ale především pestrosti celého světa. Hustší vegetace, více postav na obrazovce a nezměrné množství detailů vám dává pocit, že jste uvnitř něčeho skutečného.
![](https://www.zsben.cz/labyrint/wp-content/uploads/2021/10/qrcode_storage.googleapis.com_.png)
![](https://www.zsben.cz/labyrint/wp-content/uploads/2021/10/jybpc3nx3bj54l3606285b315701692099771.jpg)
Nicolas Mokoš, 7. E